Vostede está aquí:   Home  /  Pantín Classic  /  12 Pantín Classic

12 Pantín Classic

O campionato mantén a súa categoría de 4 estrelas, no que é sen dúbida o ano das estrelas: Joel Parkinson, Bruce Irons, C.J. Hoodgood, os irmáns Malloy, Andy McDonald, Yuri Sodre, Shane Powell, Paul Canning, Flavio Padaratz, Mark Bannister, Greg Emslie, Nicky Wood, … elevaron o nivel dos participantes e a competición até onde nunca se chegou en Pantín. En total 160 surfeiros de 15 países, 56 deles australianos. As ondas tamén acompañaron. Nunha final de luxo, impúxose sobre todos eles o australiano Joel Parkinson, que ese ano se proclamaría campión do mundo junior en Hawaii e vencería ao top-44 no campionato de Jeffreys-Bay.

1999  /  Pantín Classic  /  Última actualización: Novembro 8, 2017 por Océano Surf Museo  /

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

This site is registered on wpml.org as a development site.